Modificarea OPT şi a formularului „Chitanţă pentru încasarea de impozite, taxe şi contribuţii“

Ordinul viceprim-ministrului, ministrului finanţelor publice nr. 1525/2012 modifică art. 5 din Normele metodologice privind utilizarea şi completarea ordinului de plată pentru Trezoreria Statului (OPT), aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 246/2005, şi a formularului „Chitanţă pentru încasarea de impozite, taxe şi contribuţii“, cod 14.20.09/TS, prevăzut în anexa nr. 1 a) la Ordinul ministrului de stat, ministrul finanţelor, nr. 1.801/1995.

În ceea ce priveşte utilizarea şi completarea ordinului de plată pentru Trezoreria Statului (OPT), noul act normativ prevede că rubrica «Nr. de evidenţă a plăţii» se completează potrivit prevederilor legale în vigoare la data întocmirii documentului de plată.

La formularul „Chitanţă pentru încasarea de impozite, taxe şi contribuţii“, cod 14.20.09/TS, prevăzut în anexa nr. 1 a) la Ordinul ministrului de stat, ministrul finanţelor, nr. 1.801/1995, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 268 din 20 noiembrie 1995, cu modificările şi completările ulterioare, nota de subsol se modifică şi va avea următorul cuprins: “Se completează potrivit prevederilor legale în vigoare la data întocmirii documentului de plată.” Începând cu data intrării Ordinului 1525/2012 în vigoare, rubrica „Nr. de evidenţă a plăţii“ din formularul „Chitanţă pentru încasarea de impozite, taxe şi contribuţii“, cod 14.20.09/TS, prevăzut în anexa nr. 1 a) la Ordinul ministrului de stat, ministrul finanţelor, nr. 1.801/1995, cu modificările şi completările ulterioare, se completează potrivit prevederilor legale în vigoare la data întocmirii documentului de plată.

Formularele „Chitanţă pentru încasarea de impozite, taxe şi contribuţii“, cod 14.20.09/TS, aflate în stoc, se utilizează până la epuizare.