Sistem electronic de management al documentelor în cadrul ANAF

minister-finante-publice
Ministrul Finanțelor Publice, Anca Dana Dragu, în calitate de reprezentant al Unității Naționale de Coordonare a Programului de Cooperare Elvețiano-Român, și Excelența Sa Urs Herrena, ambasadorul Elveției în România, în calitate de reprezentant al Consiliului Federal Elvețian au semnat la 22 septembrie, Acordul de proiect „Crearea cadrului pentru implementarea unui sistem electronic eficient de management al documentelor în cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală”.

Proiectul vizează crearea unui cadru procedural și funcțional în vederea realizării unui sistem eficient de management al documentelor în cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală și structurile sale subordonate de la nivel central și teritorial.

Prin atingerea acestui obiectiv, proiectul va contribui la optimizarea activităților curente ale Agenției Naționale de Administrare Fiscală prin îmbunătățirea trasabilității documentelor și eficientizarea îndeplinirii activităților interne și a utilizării timpului de lucru, a resurselor umane și a proceselor logistice.


Publicat

în

de către