ANAF desfăşoară o campanie de informare a contribuabililor

Ministerul Finanţelor Publice, prin Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF), desfăşoară, în Spaţiul Privat Virtual (SPV), o nouă campanie de informare a contribuabililor, pentru stimularea acestora de a se dota cu case de marcat electronice şi pentru îndeplinirea voluntară a obligaţiilor fiscale, se arată într-un comunicat al Ministerului de Finanţe.

Prin SPV sunt transmise scrisori informative, către patru categorii de contribuabili, în funcţie de situaţia în care aceştia se regăsesc, conform evidenţelor instituţiei. Astfel, vor primi scrisori cei care au declarat numărul aparatelor de marcat electronice fiscale utilizate, însă nu figurează înscrişi în evidenţele ANAF şi aceia care figurează în evidenţele ANAF înregistraţi cu Cerere de atribuire a numărului de ordine, însă aparatul/aparatele nu figurează ca fiind instalat/e.

De asemenea, sunt trimise scrisori informative celor care, potrivit prevederilor art.1, alin (1), din OUG nr. 28/1999, au obligaţia de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale definite la art. 3, alin (2) din aceeaşi ordonanţă, şi care nu şi-au îndeplinit această obligaţie şi celor care figurează înscrişi în evidenţele ANAF cu aparat/e de marcat electronice fiscale însă nu şi-au îndeplinit obligaţiile prevăzute de legislaţia în vigoare privind transmiterea datelor fiscale către ANAF.


Publicat

în

de către