Trei dintre cei mai importanţi operatori de telefonie mobilă din România: Orange, Vodafone şi Telekom au anunţat că vor taxa corespunzător utilizatorii care folosesc abuziv serviciul Relaţii cu Clienţii.
Potrivit iniţiativei propuse de Telekom Romania, clienții care în interval de 30 de zile au efectuat trei apeluri abuzive către Serviciul de Vânzări și Relaţii cu Clienţii, nu vor mai avea acces gratuit la acest serviciu pentru o perioadă de 30 de zile. În acest interval, clienții pot apela numărul Premium Suport 0903904903, care va fi taxat cu 2 euro/apel TVA inclus.
În cazul clienţilor Orange, numerele gratuite la care aceştia pot apela sunt 411 şi 444, gratuit, însă dacă sună pentru a treia oară în interval de 30 de zile, chiar dacă sună în legătură cu o problemă reală, atunci transferul către un consultant este taxat cu 0,6545 euro/apel (TVA inclus).
Abonaţii Vodafone România taxaţi pot apela gratuit la *222 departamentul de relaţii clienţi, însă plătesc 0,68 euro/apel, indiferent de durată, dacă solicită transfer direct la operator apelând numărul *555 disponibil non-stop, arată datele companiei.