Investiție într-un program de perfecţionare a managementului şi a angajaților la nivel de reţea

Stihl

După anunţarea noilor programe de investiţii, afacerea cu motounelte STIHL ar putea deveni un business atractiv pentru micii investitori din România.

Un showroom de referință STIHL trebuie să cuprindă spaţii dedicate expunerii produselor, atelier mecanic și depozitare, mai precis 150-200 de mp, iar pentru dezvoltarea unei reprezentațe pe noul concept sunt necesari până la 250.000-300.000 de euro, din care STIHL România îşi poate asuma până la 25 procente.

Directorul general STIHL România a declarat că „Intenţia noastră este ca showroom-urile şi atelierele dealerilor STIHL să crească nivelul actului de vânzare şi service. În momentul în care am început implementarea acestui concept, am constat că astfel de investiţii erau prevăzute deja chiar de către o parte a dealerilor nostri, iar faptul că noi le-am ieșit în întâmpinare le conferă un plus de încredere în demersul lor”.

Reţelei STIHL România s-au alăturat deja o serie de dealeri noi cu investiţii iniţiale de zeci de mii de euro.

De asemenea, STIHL a demarat un amplu program de training pentru dealeri şi angajaţii lor, cu o investiție de aproximativ 120.000 de euro. Astfel, dealerii care vor intra în acest program vor beneficia de cursurile ce urmăresc creşterea gradului de competenţă a angajaţilor în domenii precum management, vânzări, marketing, contabilitate, mecanică ș.a.


Publicat

în

de către