Conform unui comunicat de presă transmis de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații /ANCOM/, furnizorii de servicii de telefonie, internet și televiziune de pe piața din România au obligaţia de a publica pe paginile proprii de Internet toate informațiile legate de încetarea contractului sau condițiile de modificare a acestuia.
Prin urmare, operatorii trebuie să indice, adresa de e-mail, adresa poștală sau numărul de telefon/fax la care utilizatorii pot transmite cererea de reziliere a contractului, iar dacă se cere completarea unor formulare/cereri-tip puse la dispoziție de către furnizor, trebuie să se indice și modalitățile prin care utilizatorii pot intra în posesia acestora.
Totodată, aceştia sunt obligați să mai publice și condițiile de furnizare a serviciilor, contractul-cadru și termenii și condițiile aplicabile în cazul cartelelor preplătite, procedurile de măsurare și gestionare a traficului și politica de utilizare a serviciilor, aria de furnizare a serviciilor, dar și procedura privind soluționarea reclamațiilor care vin din partea utilizatorilor.