Fidelis III din 2025, desfășurată între 4 – 11 aprilie, a înregistrat o valoare a subscrierilor de peste 1,34 miliarde lei, prin 16.408 de ordine.
2592 români s-au alăturat campaniei „România are sânge de rocker, acum și de investitor”, desfășurată de Ministerul Finanțelor în parteneriat cu „Morning Glory cu Răzvan Exarhu” și Rock FM. Aceștia au investit peste 99,63 milioane lei, beneficiind de o dobândă de 7.60%, cu 1% mai mare decât cea oferită pentru emisiunile clasice cu scadența la 1 an.
Cele mai accesate emisiuni ale acestei ediții au fost:
- emisiunea în lei, cu scadența de 1 an, dobânda de 6,60%, cu un total de peste 480 milioane de lei, investiți prin 5794 ordine;
- emisiunea în euro, cu scadența la 7 ani, dobânda de 6%, cu o sumă totală investită de peste 58 milioane euro, echivalentul a peste 290 milioane lei, plasată prin 2726 ordine.
Emisiunea în euro, cu scadența la 2 ani și dobânda de 3,30%, a strâns un interes de peste 42 milioane euro, echivalentul a aproape 214 milioane lei, plasate prin 1803 ordine. În ceea ce privește emisiunea în lei, cu scadența de 3 ani și dobânda de 7,30%, investitorii au plasat peste 149 milioane lei, prin 1935 ordine, iar emisiunea în lei cu scadența de 5 ani și dobânda de 7,60% a cumulat peste 108 milioane lei, prin 1558 ordine.