Prelungirea termenului pentru TVA destinat primăriilor

TVA
Potrivit Ordonanţei Guvernului nr. 17/2013 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2013, publicată în Monitorul Oficial nr. 493 din 5 august 2013, a fost aprobată alocarea sumei 1 un miliard de lei, pe judeţe şi municipiul Bucureşti, în scopul achitării plăţilor restante înregistrate în contabilitatea unităţilor administrativ – teritoriale, inclusiv a instituţiilor publice finanţate integral sau parţial din bugetul local, şi a spitalelor publice din reţeaua autorităţilor administraţiei publice locale la data de 31 iulie 2013, faţă de furnizorii de bunuri, servicii şi lucrări ori faţă de bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat sau bugetele fondurilor speciale.

La ulterioara rectificare bugetară, aprobată prin Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 99/2013, publicată în Monitorul Oficial nr. 672 din 1 noiembrie 2013, a fost prelungit termenul de depunere a cererilor de primării la direcţiile generale regionale ale finanţelor publice până la 29 noiembrie, în vederea alocării sumelor rămase nerepartizate, pentru achitarea plăţilor restante înregistrate la 30 septembrie în contabilitatea acestora.

Până în prezent sumele au fost utilizate în proporţie de 19,08%.

Astfel, printr-un proiect legislativ de OUG se prevede o nouă prelungire a termenului de depunere a cererilor de către primării până la 16 decembrie.


Publicat

în

de către