Preşedintele Asociaţiei de Promovare „Litoral – Delta Dunării” a declarat că în acest an se va introduce plata unei taxe de promovare în Delta Dunării, care are ca scop promovarea Deltei.
Astfel taxa de promovare se va colecta de la toate pontoanele, hotelurile, barurile şi restaurantele care activează în Deltă, dar și în dependență de tipul de activitate, iar suma colectată va fi folosită pentru a face destinaţia mai cunoscută în ţară şi străinătate.
Reamintim că staţiunile din Mamaia plătesc această taxă și un hotel plăteşte, conform știrilor fiscale, o taxă de promovare de 4.000 de lei pe an, un club de noapte 3.000 de lei şi un apartament în regim hotelier 100 de lei.
Primii bani care vor fi colectați vor fi utilizați pentru un site oficial de prezentare a Deltei, urmat de un film, dar şi broşouri, prezenţa la târguri din ţară şi străinătate, evenimente şi organizare de infotrip-uri cu jurnalişti străini.