Strategia de promovare a produselor agricole europene în 2017 a fost adoptată de Comisia Europeană, cu un buget de 133 milioane de euro, în creștere cu 20% faţă de anul 2016. Banii vor fi alocaţi pentru promovarea produselor agricole europene și pentru găsirea de noi piețe, dar şi pentru a sprijini consumul de produse UE peste hotare.
Comisarul european pentru Agricultură a declarat: „Extinderea programelor noastre de promovare în 2017 este importantă deoarece va ajuta la stimularea creșterii și creării de noi locuri de muncă în sectorul agricol și alimentar. La nivelul UE, estimăm că o creștere cu un miliard de euro a exporturilor susține aproximativ 14.000 de locuri de muncă„.
Bugetul pentru promovarea produselor agricole europene include și alte modificări: o sumă suplimentară de 9,5 milioane de euro pentru acțiunile de promovare, 63 milioane de euro pentru programele simple de promovare pe piețele din țările terțe şi 15 milioane de euro pentru programele de promovare destinate să crească gradul de conștientizare al agriculturii sustenabile și rolului jucat de agricultură în combaterea încălzirii climei.