ANAF continuă reformarea prin digitalizare

Agenția Națională de Administrare Fiscală a lansat în dezbatere publică Proiectul de ordin al președintelui ANAF privind declararea serviciilor de trimitere contra ramburs efectuate de către furnizorii de servicii poștale pe teritoriul național și pentru aprobarea modelului, conținutului, modalităților de depunere pentru declarația informativă privind trimiterile poștale contra ramburs efectuate de către furnizorii de servicii poștale pe teritoriul național.

Obiectivele strategice asumate de ANAF sunt:

  1. Îmbunătățirea serviciilor oferite: Dezvoltarea unei relații de parteneriat cu contribuabilii în cadrul serviciilor prestate;
  2. Soluții digitale integrate: Transformarea digitală a ANAF prin adoptarea de soluții digitale integrate, care utilizează în mod optim datele și informațiile disponibile.
  3. Prevenirea și combaterea evaziunii fiscale: ANAF – o organizație ce vine în sprijinul conformării contribuabililor și al menținerii unui mediu economic echitabil.
  4. Eficiență și transparență: Transformarea ANAF într-o instituție solidă, modernă, credibilă și eficienta.

Reformarea Agenției prin digitalizare este o componentă esențială a unui
exercițiu strategic modern, iar aceasta trebuie dublată de o a două componentă de maximă importanță – managementul eficient al resurselor umane.


Publicat

în

,

de către

Etichete: