Brent Valmar, vicepreşedintele Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile afirmă că reînnoirea parcului auto şi susţinerea maşinilor cât mai noi nu se poate înfăptui numai prin programul „Rabla” şi noul timbru de mediu, ci prin introducerea şi a unui impozit anual calculat în dependenţă de vechimea şi gradul de poluare al automobilului.
De asemenea el susţine că aşa precum în alte ţări, sistemul este întregit când timbrul de mediu este completat de un impozit anual care ar trebui calculat în funcţie de norma de poluare, pe baza emisiilor de CO2 şi vechimea maşinii. Dar acum este prematur să fie vorba de o nouă taxă. Există exemple de luat în calcul din Franţa, Marea Britanie sau Danemarca, nu neapărat cel german. Astfel sunt susţinute motorizările ecologice. Spre exemplu dacă maşina este Euro 6 aceasta trebuie încurajată printr-o taxă cât mai mică. Dacă este o motorizare cu emisii reduse de CO2 trebuie ca aceste maşini să fie susţinute.
Brent Valmar a mai adăugat că nu este niciun pericol din partea maşinilor non-euro, Euro 1 şi 2 din simplul motiv că disponibilitatea acestora pe piaţa vest-europeană este extrem de redusă şi că aceste maşini s-au casat în Vest. În Germania o maşină non-Euro se vinde cu un euro pentru că proprietarul este fericit să scape de ea pentru a nu plăti o taxă de de poluare scumpă.
Timbrul de mediu trebuie completat de un impozit anual calculat în funcţie de poluare
de către