Procedura de anulare a obligaţiilor de plată accesorii a fost actualizată

Ordinul nr. 64/2022 prevede modificarea Procedurii de anulare a obligaţiilor de plată accesorii în conformitate cu prevederile cap. II – Anularea unor obligaţii accesorii din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 69/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, precum şi pentru instituirea unor măsuri fiscale, aprobată prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă nr. 85/2021.

Este actualizată procedura ANOFM de anulare a obligaţiilor de plată accesorii prin:
-amânarea la plată a obligaţiilor de plată accesorii rămase nestinse la data emiterii Fişei de calcul/Deciziei, până la data soluţionării cererii de anulare a accesoriilor sau până la data de 30 iunie 2022 inclusiv
-în situaţia în care debitorul nu depune cererea de anulare a accesoriilor până la data de 30 iunie 2022 inclusiv, AJOFM emite şi comunică decizia de pierdere a valabilităţii amânării la plată a obligaţiilor de plată accesorii.


Publicat

în

,

de către