Febra lansărilor de noi produse a luat cu asalt piaţa asigurărilor de să­nă­tate

asigurareÎn ultima perioadă, tot mai mul­te companii au venit pe piaţă cu pro­duse noi şi pentru bu­zu­na­rele unei ca­tegorii mai largi de clienţi, astfel că febra lansărilor de noi produse a luat cu asalt piaţa asigurărilor de să­nă­tate.

Prin­cipalul motiv care a stimulat asi­gu­ră­torii să creioneze noi produse a fost mărirea limitei de de­duc­tibi­li­tate fiscală de la 250 de euro la 400 de euro începând cu acest an.

Astfel, angaja­tul care cumpără o asigu­ra­re de sănă­tate va merge cu po­liţa şi cu dovada plăţii primei la com­pa­nia unde lu­crea­ză, iar compania va fi obligată să îi scadă din baza de calcul impozabilă valoarea primei de asigu­ra­re plătite, însă nu mai mult de 400 de euro pe an. De asemenea, angajatorul care oferă angajaţilor asigurări de să­nă­tate ca beneficiu salarial va fi scutit de plata contribuţiilor sociale pentru aces­tea în limita a 400 de euro pe an pentru fiecare angajat.


Publicat

în

de către