Procedura de acces în vederea completării şi interogării datelor în REGES – ONLINE!

Ordinul nr. 1107/2025 prevede aprobarea Procedurii de acces în vederea completării, transmiterii şi interogării datelor în/din Registrul general de evidenţă a salariaţilor – REGES – ONLINE.

Potrivit noutăților legislative, au obligaţia de a întocmi şi accesa Registrul general de evidenţă a salariaţilor – REGES – ONLINE, denumit în continuare Registru, de a completa şi transmite în acesta elementele contractului individual de muncă, privind încheierea, modificarea, suspendarea şi încetarea acestuia, denumite în continuare date, următoarele categorii de angajatori:
a) persoane fizice sau juridice de drept privat;
b) instituţii/autorităţi publice/alte entităţi juridice care angajează personal în baza unui contract individual de muncă;
c) misiunile diplomatice, oficiile consulare ale altor state în România, respectiv, după caz, reprezentanţele organizaţiilor internaţionale acreditate în România, institutele culturale şi reprezentanţele comerciale şi economice ale altor state în România, pentru personalul angajat local care are cetăţenia română sau pentru străinul cu drept de muncă în România.

Angajatorii pot contracta serviciul de completare şi transmitere a datelor în Registru, prin încheierea de contracte de prestări servicii cu prestatori. Completarea şi transmiterea datelor în Registru se realizează de prestatorii contractaţi sau de către salariaţii proprii ai acestora, desemnaţi prin decizie scrisă.

Registrul se completează şi se transmite prin intermediul portalului reges.inspectiamuncii.ro sau prin aplicaţii informatice proprii ale angajatorilor, conectate la acest portal.

Angajatorii au obligaţia de a completa şi transmite datele în Registru cel târziu în ziua anterioară începerii activităţii de către primul salariat.

Salariaţii pot obţine extrase din Registru astfel:
a) online, prin accesarea aplicaţiei REGES – ONLINE secţiunea „Registrul pentru Salariaţi” sau a aplicaţiei „Salariat” de pe telefonul mobil;
b) de la Info Kioskul amplasat la sediul inspectoratului teritorial de muncă;
c) de la angajatori;
d) de la inspectoratul teritorial de muncă, în situaţia în care salariatul nu are nicio posibilitate tehnică de a obţine acces la REGES – ONLINE.

Angajatorii pot obţine extrase din Registru prin accesarea aplicaţiei REGES – ONLINE, secţiunea „Registrul pentru Angajatori”.


Publicat

în

,

de către